A kockás has titkai

A vonzó külső nélkülözhetetlen annak érdekében, hogy magabiztosan érezzük magunkat a mindennapokban. Az önbizalom egyaránt megmutatkozik a karrier és a magánélet alakulásán, ezért a legtöbben szeretnénk elérni, hogy elégedetten pillantsunk a tükörbe.

A sokak által vágyott kockahas megvalósítása azonban korántsem egyszerű feladat. Hogyan érhető el a kívánt megjelenés? Cikkünkben ennek igyekszünk utánajárni. A kockahas diéta lényege nem más, mint a gyors felszívódású szénhidrátok kerülése. A szakemberek azt szokták mondani, hogy a lapos hat nyolcvan százalékban a konyhában születik és csak húsz százalékban múlik azon, hogy mennyit és hogyan sportolunk. Természetesen mindkét terület figyelmet érdemel, hiszen a feszes formákhoz egyaránt szükség van rendszeres testmozgásra és tudatosan összeállított étrendre is. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a kockahas csak úgy érhető el, ha előtte a hasi területen felhalmozódott zsírtól sikerül megszabadulni. Ehhez pedig nélkülözhetetlen, hogy kihagyjuk étrendünkből a finomított szénhidrátokat. A kristálycukrot és a pékárukat mindenképpen el kell felejteni, de a fehér lisztet, a hagyományos rizst és a burgonyát is célszerű száműzni a konyhából.

A folyadékbevitel nem csak fogyásban, de a szervezet méregtelenítésében is sokat segít. A testsúly négy százalékának megfelelő mennyiségű folyadékot érdemes napi szinten fogyasztani, a cukros üdítőket és az alkoholt viszont kerülni kell. Ezek rengeteg üres kalóriát tartalmaznak, amelyek elsősorban a hasra rakódnak le. Természetesen a rendszeres sportolás is nagyon fontos, hiszen annak köszönhetően gyorsítható fel a fogyás és csak így maradhat a bőr feszes a súlycsökkenés után. A legnagyobb hiba, amit elkövethetünk, az a végeláthatatlan hasizomgyakorlatok végzése. Ha ugyanis étrendünket nem alakítjuk át gyökeresen, akkor a felülésekkel csak szélmalomharcot vívunk.


hunprobalazs