A legjobb meditációs applikációk

Valami miatt a meditáció sokszor stresszes lehet: Hogyan csináljam? Mikor csináljam és mennyi ideig? Ha hosszú ideje lemondott az edzésről, és inkább egy új sorozatot néz helyette, akkor a meditáció kétségtelenül jól jöhet – a Nemzeti Kiegészítő és Integratív Egészségügyi Központ szerint a meditáció segíthet a stressz, a krónikus fájdalom (pl. fejfájás) és a vérnyomás csökkentésében, valamint segít a dohányzásról való leszokásban és a mentális egészséget is segít helyrehozni.

A szakértők a fórumokon egyetértenek abban, hogy a Insight Timer primo egy nagyszerű meditációs applikáció. Ez az alkalmazás segíthet tapasztalatot gyűjteni és lehetővé teszi, hogy szabadon választhasson programot attól függően, hogy mennyi ideig szeretne meditálni, milyen stílust szeretne, vagy csak állítsa be az időzítőt, és üljön le útmutatás nélkül. Tiffany Cruikshank, a Yoga Medicine regisztrált jóga-tanítója és alapítója azt mondja, hogy szereti a YogaGlo alkalmazást, mert „sokféle irányított meditációval rendelkezik, amelyek közül az elismert tanárok is bátran választhatnak”.

Mindezek mellett testre szabhatja a meditációt úgy, hogy kiválasztja a kívánt hosszat, tanárt és / vagy szintet, valamint számos olyan témát és fókuszpontot, amelyek segítenek ellazulni az egyes meditációs céloknál, mondja Cruikshank, hozzátéve, hogy az alkalmazás nagyszerű lehetőség az új vagy tapasztalt meditátorok számára. Bónusz is szeretne? Hozzáférhet majd a tanár által vezetett jógaórákhoz is az alkalmazáson belül. A Headspace az egyik legismertebb meditációs alkalmazás. Több száz irányított meditáció, mini-meditáció, alváshang, SOS meditációk a vészhelyzetekre, meditációk a gyerekeknek és animációk is elérhetőek, hogy jobban megértsük a meditációt.


hunprobalazs