A napi séta segít meghosszabbítani az életet 7 évig – 15 ok a napi legalább 15 perc sétára

A gyaloglás nem csak az A pontból a B pontba jutás módja. Sokkal többet adhat Önnek.

  1. Jó közérzet

A séta javítja a kedélyeket, különösen, ha nem az edzőteremben jár, hanem a szabadban. A mozgás előnyei a klinikailag depressziósok számára is egy bevett módszer.

  1. Fel fogja ébreszteni a kreativitást

Ha elvesztette az inspirációt, és nem tudja, hogyan szerezze vissza, vagy egy ötletet próbál megvalósítható projekté alakítani, akkor jöhet kis egy lelkes kirándulást. A konvergens és divergens gondolkodás, mindkettő szorosan kapcsolódik a kreativitáshoz.

  1. Segíteni fog az allergia megnyilvánulásainak leküzdésében

Az allergiás szezonban el akarja barikádozni magát otthon, hogy megvédje szervezetét az irritáló tényezőktől, és megszabaduljon a tüsszentéstől, a könnyektől, a viszketéstől. A tudósok azonban nem támogatják ezt a stratégiát. Kutatások szerint a gyaloglás és a futás hatékonyan enyhíti a tüneteket

  1. Csökkentse a metabolikus szindróma kockázatát

A metabolikus szindróma olyan egészségügyi problémák komplexusa, amely magában foglalja a magas vérnyomást, a magas vércukorszintet és a túlsúlyt. A cukorbetegség, a szív- és érrendszer betegségei, a korai halál hírnöke. A metabolikus szindróma a mozgásszegény életmód miatt jelentkezik, de van egy hatékony Aerob intervallum edzés vs. a folyamatos mérsékelt testmozgás, mint a metabolikus szindróma kezelése és ingyenes gyógymód a testmozgás. Az erőteljes gyaloglás nagyszerű lehetőség az egészségre.

  1. Hosszabbítsa meg az életet

A napi edzések segítenek meghosszabbítani azéletet hét évig. És nagy esély van arra, hogy ezeket a további éveket örömmel fogja megélni, mivel a sétáló emberek boldogabbnak érzik magukat .A fizikai aktivitás izgalmat, lelkesedést vált ki…

  1. Segít pénzt megtakarítani

A fitnesz klub tagsága és az edzői órák drágák lehetnek. A gyalogláshoz nincs szüksége további felszerelésre. Különleges cipőkre sem kell pénzt költeni, csak válassza ki a legkényelmesebb lábbelit.

  1. Hosszabbítsa meg a fiatalságot

A telomer hossza és hosszú távú állóképességi gyakorlata: A testedzés befolyásolja-e a biológiai kort? Kísérleti tanulmányazt mutatják, hogy a rendszeresen járó emberek sejtszinten fiatalabbak, mint lusta társaik. Az aerob testmozgás segít fenntartani és meghosszabbítani a kromoszómák telomer régióit, amelyek az életkor előrehaladtával rövidülnek és csökkentik az ember biológiai életkorát.

 

  1. Normalizálja az alvást

A rendszeresen sétáló emberek egyre jobban alszanak A Testmozgás eredményeképpen, kevésbé szenved álmatlanságtól, a hosszú elalvással járó problémáktól és egyéb rendellenességektől. A jó pihenés pedig a hosszú és egészséges élet egyik kulcsfontosságú tényezője.

  1. Csökkentse a stresszt

A stressz nem ritka jelenség a modern világban, és súlyos károkat okoz a testi és lelki egészségben. A séta gyors és hatékony módja a megnyugvásnak. A mentális stresszre adott kardiovaszkuláris és szimpatoadrenális válaszok aerob edzésszintjei olyan személyeknél, akiknek a miokardiális ischaemia előzetes bizonyítéka nincs, segít normalizálni a kortizol szintjét és megtisztítani az elmét.

 

  1. Serkenti az agy működését

A séta nemcsak a testnek, hanem az agynak is jó. A rendszeres járás javulA rendszeres testmozgás megváltoztatja az agyat, hogy javítsa a memóriát és a gondolkodási képességeket memória, megismerés, tanulási készségek, valamint csökkenti a demencia és az Alzheimer-kór kockázatát.

  1. Fájdalomcsillapítás

Az utolsó dolog, amire a krónikus fájdalommal járó ember gondol, az a rendszeres séta. A tudósok azonban megállapítottákA szerény testmozgás segít a krónikus fájdalomban szenvedő betegeknélhogy a séta rövid és hosszú távon egyaránt segíthet. Még akkor is, ha a gyaloglás nem enyhíti teljesen a fájdalmat, könnyebb lesz megbirkózni vele.

  1. Erősíti a csontokat

A sűrű csontszövet erősebbé teszi a csontokat, és segít elkerülni a csontritkulást, a gerinc deformitását és más mozgásszervi problémákat. A séta pedig egy út, hogy erősítse a csontjait.

  1. Javítsa a látást

Az életkorral kapcsolatos látási problémák előbb-utóbb mindenkit érintenek. De a rendszeres aerob edzés, beleértve a gyaloglást is, segítAz aerob edzés megvédi a retina működését és szerkezetét a fény által kiváltott retina degenerációtól. Tanulmányok kimutatták, hogy a rendszeresen sétáló emberek kevésbé szenvedtek a retina degenerációjától és az életkorral összefüggő látásvesztéstől.

  1. Bátorítsd az embereket, hogy töltsenek időt szeretteikkel

A sétának számos előnye van, de sokkal szórakoztatóbb társaságban sétálni. Ez nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatba léphessen barátaival és családjával, miközben kiküszöböli az olyan zavaró tényezőket, mint a számítógép és a TV.

  1. A betegségek megelőzése

A fizikai aktivitást varázslatos tablettának nevezik, amely megakadályozhatja arák, cukorbetegség, szív- és tüdőbetegségek kockázatát. És a sétának, a valódi gyógyszerekkel ellentétben, nincsenek mellékhatásai, nincs szükség vényre.


hunprobalazs