Ha nem kedveli a sportot, de fitt szeretne maradni

A nyár közeledtével egyre több ember kezd el sportolni, hogy a strandszezonra tökéletes alakkal büszkélkedhessen. Rengeteg olyan személy van, akik utálják a sportot, ezért fejfájást okoz nekik az alakformálás. Néhány hasznos tanácsot betartva van esély arra, hogy az év bármely évszakában fittek legyünk.

Az elalvás, valamint a reggeli ébredés időpontja hatással van a hormonrendszerre, az étkezési szokásokra, a szellemi működésre, tehát befolyásolja a szervezet egészségi állapotát. Érdemes azonos időpontba felkelni, és lefeküdni mindennap, hiszen ezzel megőrizheti az egészségét. A reggeli meditáció mindössze 10 percet vesz igénybe, de mégis csodákra képes. A meditációnak köszönhetően az ember energiával töltődik fel, valamint csökken a stressz-szintje. Bizonyított tény, hogy a meditáció pozitívan befolyásolja az ember fizikai és lelki állapotát. A meditációról szóló oktató videók könnyen és egyszerűen megtalálhatóak a Youtube-on.

Általában még azok az emberek is szeretik a sétálást, akik nem rajonganak a sportolásért. Ajánlott a mindennapok során minél többet sétálni, legyen az a célja, hogy a nap végére 10 ezer lépést tegyen meg. Nagyon hasznos lehet, ha az okos telefonjára letölti a lépésszámláló alkalmazást, mivel így könnyedén tudja követni, hogy hány lépésnél tart. A szakemberek szerint naponta 2,5 liter folyadékot kellene elfogyasztani egy felnőtt embernek ahhoz, hogy fitt és egészséges maradhasson. Természetesen a folyadék bevitel kapcsán nem a festékanyaggal, cukorral teli üdítőkre kell gondolni, hanem a szénsavmentes vízre. Ha megfelelő mértékben fogyaszt vizet a mindennapok során, akkor garantált, hogy a szervezetében található sejteket frissen tarthatja.


hunprobalazs