Immunerősítő ételek felnőtteknek: minőségi immunerősítők!

Szeretné megerősíteni szervezetét, hogy ellenálló lehessen a vírusokkal és a baktériumokkal szemben? Nem csak az étrend-kiegészítők és az immunerősítő készítmények segíthetnek az egészség megőrzésében, de olyan egészen apró, mindennapi szokások is, melyekről talán nem is gondolnánk. Nézzük, mit tehetünk a téli hónapokban közérzetünk javításáért!

Immunerősítő ételek felnőtteknek: minőségi immunerősítők! Ha a téma kerül szóba, akkor legtöbben azonnal a citrusfélékre gondolunk. A természetes C-vitaminban gazdag citrom remek választásnak bizonyul, s segítségével a gyakran elsavasodott szervezet lúgosításáért is sokat tehetünk. A C-vitamin túlzott bevitele azonban teljesen felesleges, hiszen vízben oldódó vitaminként a fel nem használt mennyiség távozik a szervezetből. A friss gyümölcsök és zöldségek mellett vannak azonban olyan szuperélelmiszerek, melyek kiemelt mennyiségben tartalmazzák a szervezet számára szükséges mikroelemeket. A fokhagyma, a goji bogyó legalább olyan kedveltek, mint a mikroalgák. Ez utóbbiakat tabletta vagy vízben oldódó por formájában is bevihetjük, de a méhészeti termékek is nagy népszerűségnek örvendenek. A méhpempő nem csak a termékenységi problémákon segíthet, de a legtöbb egészségügyi probléma alakulását is jótékony irányba terelheti a természetes immunerősítő.

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy az immunerősítő ételek fogyasztásán milyen sok múlik, de természetesen a folyadékbevitelre is oda kell figyelni. Legtöbben úgy tudjuk, hogy naponta két és fél liter folyadék javasolt. A gyakorlatban azonban hasznosabb, ha testsúlyunkat vesszük alapul, és húsz kilogrammonként fogyasztunk egy litert. A tiszta víz mellett hasznosak a frissen facsart gyümölcslevek, de a zöldturmixok számos válfaja közül is válogathatnak azok, akik fontosnak tartják az egészséges életmódot.


hunprobalazs