Néhány hasznos tanács, hogy hidratáltak maradjunk

A folyamatos vízbevitel nagyon fontos ahhoz, hogy az emberek egészségesek maradjanak, és ne dehidratálódjanak. Lényeges, hogy naponta minimum 2 liter folyadékot vigyünk be a szervezetünkbe. Ez fontos lehet a bőrünk szépségének megőrzése és az öregedés visszafordításának szempontjából is.

Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, szükségünk lehet néhány trükkre. Mivel egy rohanó világban élünk, nem mindenkinek jut eszébe, hogy figyeljen arra, hogy elegendő vizet igyon. Viszont, ha néhány ilyen fortélyt megjegyzünk, akkor már sokkal könnyebb lesz a dolgunk. Az első, amit csinálhatunk, az, hogy minden pohár vizünkbe citromkarikát teszünk, és amikor leittuk róla a vizet, akkor megesszük. A benne levő C-vitamin hasznos lehet számunkra, ráadásul a citrom is nagy mennyiségű folyadékot is tartalmaz. Ha éppen a tavaszi szezon kellős közepén járunk, akkor használjunk olyan zöldségeket, amelyek nagyon lédúsak. Ilyenek például az uborka és a paradicsom. Ha ezeket fogyasztjuk, akár a szendvicsünk mellé, akkor az kitűnően pótolhatja elvesztegetett folyadékmennyiségünket.

A tavaszi káposzta, zeller, és retek nemcsak főzésre alkalmas, hanem salátákba is tehetjük őket. Persze, akkor is egészségesek, ha levest készítünk belőlük, viszont sokkal jobban megőrzik a bennük levő vitamint és folyadékot, ha salátába aprítjuk őket. Ha szereti az ember, készíthet belőlük smoothiet is, mert az nagyon egészséges, viszont az íze nem a legjobb, ha csak zöldségeket turmixolunk össze. Amikor jön a nyár, akkor vele együtt a leglédúsabb gyümölcsök is megjelennek a piacon. Ilyen például a görögdinnye, vagy a sárgadinnye. Fogyasztásuk nagyon egészséges, ráadásul ezek finomak is. Érdemes meggondolni, hogy a meleg évszakban ne hideg sörrel, hanem hideg dinnyével frissítsük fel magunkat.


hunprobalazs